Cross Training

Cross Training

up to 700 kcal burned
60

minutes

Level: All Levels
Limit of participants
max 8
Trainers:
  • Αναστασία Κοντογιώργου
    Read more
  • Αχιλλέας Οικονομάκης
    Read more
  • Άντρεα Ασημώση
    Read more

Το Cross Training αποτελεί συνδυασμό διαφορετικών μορφών και συστημάτων προπόνησης με στόχο τη βελτιστοποίηση όλων των παραμέτρων της φυσικής κατάστασης των ασκούμενων.

Με το Cross Training μπορείτε:

  • Να απελευθερωθείτε από το περιττό βάρος.
  • Να αυξήσετε τη μυϊκή σας δύναμη και να αποκτήσετε ακρίβεια και νευρομυϊκό συντονισμό.
  • Να βελτιώσετε την ισορροπία, την ευλυγισία και τη φυσική αντοχή σας.
  • Να τονώσετε την αυτοπεποίθηση και τη ψυχολογία σας.

Στο Cross Training θα ασκηθείτε μέσα από μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και εξοπλισμού:

 

TRX

Ασκήσεις ενδυνάμωσης για όλο το σώμα για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας.

 

BOSU

Ποικιλία ασκήσεων που στοχεύουν να βελτιώσουν την ισορροπία, τη μυϊκή αντοχή τον συντονισμό αλλά και την καρδιοαναπνευστική ικανότητα.

 

KETTLEBELLS

Ο μοναδικός σχεδιασμός τους και το ασκησιολόγιο που προσφέρουν θα σας δώσουν τη δυνατότητα να εκτελέσετε σύνθετες κινήσεις που στοχεύουν στον νευρομυϊκο συντονισμό και την ενδυνάμωση του κορμού.

 

MEDICINE BALLS

Ένα μοναδικό εργαλείο γυμναστικής που θα δώσει άλλη διάσταση στις κλασσικές ασκήσεις και θα αποτελέσει πρόκληση για τους μυς του κορμού (κοιλιακοί, ραχιαίοι).

 

PLYO BOXES

Κουτιά μεταβαλλόμενου ύψους για την εκτέλεση πλειομετρικών και όχι μόνο ασκήσεων. Ένα απαραίτητο εργαλείο του Cross Training.

 

ΜΠΑΡΕΣ & ΑΛΤΗΡΕΣ

Χρησιμοποιούνται στο Cross Training για την εκτέλεση πολύ βασικών ασκήσεων όπως Squat, Dead Lifts, Clean & Press που ενδυναμώνουν όλο το σώμα και εκπαιδεύουν τον ασκούμενο στο χειρισμό εξωτερικών φορτίων στη καθημερινότητα του.

 

RUBBER BANDS

Ειδικά λάστιχα που διευκολύνουν τους ασκούμενους να εκτελέσουν απαιτητικές ασκήσεις του Cross Training όπως οι έλξεις στο μονόζυγο, ρόδα κοιλιακών κτλ.